Laddar, vänta lite...

Kontakta Oss

Vi önskar dig varmt välkommen att höra av dig till oss med vad du än undrar, så hjälper vi dig med allt vi kan!

Om du har frågor om en redan lagd order så kan vi hjälpa dig på ett bättre sätt om du förbereder dig med att ta fram ditt ordernummer (4-6 siffror) och ha det tillgängligt innan du hör av dig. Du hittar ditt ordernummer i den orderbekräftelse som skickades ut till dig er mail i samband med ditt köp.
 

Support-Mail: support@uttaget.se (Svar inom 24 timmar på vardagar, alt. första vardag efter helg)


Vanliga Frågor:

1. När skickas min beställning?
Alla ordrar som kommer in före kl 13:00 på en vardag behandlas samma dag och beroende på leverantör och sammansättning av din leverans så varierar leveranstiderna. Uttaget.se erbjuder närmare 5000 produkter, vilket gör det omöjligt att lagerföra 100% året runt. Ibland kan vi därför behöva beställa hem en vara från en leverantör, vilket då gör leveranstiden något längre. Generell leveranstid är cirka 2-7 arbetsdagar.

2. Har min order skickats?
När vi packat & skickat dina lampor så har du fått ett mail med information om hur du spårar ditt paket och det relevanta spårningsnumret. Har du inte fått ett sådant mail kan det vara som så att din försändelse är försenad, eller inväntar en försenad lampa om du har beställt från många olika leverantörer. Hittar du inte ditt mail är du varmt välkommen att maila oss på support@uttaget.se så hjälper vi dig att ta reda på var ditt paket är. (OBS! Titta så att mejlet mot förmodan inte ligger i skräpposten!)

3. Har min beställning gått igenom?
Om du är osäker på att din beställning gått igenom finns det flera sätt att kontrollera detta.
* När ordern lades ska du ha fått upp en sida med rubriken ”Tack för din beställning".
* En orderbekräftelse ska ha skickats till din angivna mailadress.

4. Har ni telefonsupport?
Nej - Våra kunder föredrar låga priser och bra epost-support framför kostsam telefonsupport, och vi har därför valt att fokusera på detta!

5. Hur gör jag om jag vill reklamera en vara?
Uttaget.se följer alltid konsumentköplagen vid eventuella reklamationer, se www.konsumentverket.se. Vi bekostar givetvis alltid portot när det är ett fel eller en reklamation.

Om du har fått en vara som är felaktig eller som måste reklameras ber vi dig att skicka en bild på reklamationen samt förklara problemet och skicka detta till vår kundtjänst på support@uttaget.se. Vi kommer att kontakta dig inom 24 timmar på arbetsdagar, alt vardag efter helgdag. Vid en eventuell tvist så följer vi Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.

Fler vanliga frågor hittar du här - http://www.uttaget.se/faq


 

Support-Mail: support@uttaget.se (Svar inom 24 timmar på vardagar)


 

Övriga hjälpsamma länkar:

 Vi ser fram emot din kontakt! 


Företagsinformation

Företagsnamn: Uttaget Belysning Skandinavia AB 
Org nr. 5568552516
Adress: Lupingränd 9 (Ej fysisk butik) 135 37 Tyresö
Ansvarig VD: Ralf Moberg
E-post VD: ralf.moberg@rimfaxeinvest.se